Carian Berguna

U r Visitor No ::

Wednesday, February 25, 2009

Sapa lagi kalau bukan dia

Saya datang dalam pukul 8.50 pagi hari ini
Masuk je ke ofis, saya terperanjat dgn keadaan selipar pooh saya yang bergantungan
di 'langsir' di suatu tmpt.





Apakah??
Berfikir-fikir sape pula yang rajin ini...
Cerita kepada kak suri dan Seri, mereka bertanya:
"Sapa yang buat??"
Lalu menjawab, "Sape lagi...."
Ye, mesti dalam kepala otak xde sape lagi yang buat.
Tak lain dan tak bukan En Rere......
Rasanya la..:D
Betul kan Encik?
p/s: Terigt juga kasut eein yang comel pada entri sebelum2 ni..

6 comments:

na.ni said...

LOL..
gila comel!
hahaha

nurul azida ahmad said...

ha ah comel kn..
ni la keje bos aku y sorg ni..
hukhuk...

Anonymous said...

wahahah....
aku tringt kete dd kne letak sign "to let..."
ms tu dd parked kete dpan tangga opis tu...ntah2 org yg sm gak kot yg dajal kan kete dd tu...hihi

nurul azida ahmad said...

hukhuk..bukan dajal la...
kasar sgt ayat tu..
hahaha

prebetsabu said...

perrgghh gurau kasih sayang ke nih.....

nurul azida ahmad said...

hahaha,..
bos sy y seorang ni memg cmtu..
layan,,,..

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!