Carian Berguna

U r Visitor No ::

Friday, March 20, 2009

Semoga Cepat Sembuh Erry!

Arini akhirnya saya berpeluang menemui Zuhairi aka Erry di hospital..
Sgt sedih pertemuan itu sehingga menitiskan air mata
...Huhu...Emo sebentar...
Begitu terperanjat dgn keadaan beliau y amat kurus kering..
dan hampir tidak percaya, betulkah itu beliau?
Tidak mampu berkata-kata kerana bahagian lehernyer di tebuk..Ouch!
Hanya minum susu 'makanan' hariannya..
Sedih tgk keadaan erry..
"Kurus", die berkata smbil menunjukkan keadaannya..
Saya mula2 xphm, pastu tersenyum kepadanya..
--Ye aku tahu erry...aku nmpk--
Erry, I know u are very strong!
Sempat juga sy berkata begitu kepadanya..Huhu..
"Aku tau ko kuat!"
Sambil menggenggam kedua belah tangan aku dan menunjukkan kepadanya..
(gayanye mcm ala2 tomoi)
Ya, die pun menggenggam tangannya..
Tp....[sigh]
Aku nmpk tangannya menggigil..
Jam menunjukkan pukul 2 ptg, dan kami terpaksa keluar sebab waktu melawat
hampir tamat...(dah tamat pun)
Saya pergi dekat dengannya..
"Kuatkn semangat ye..Semoga ko cepat sembuh, nnti boleh keluar hospital cepat2!"
Smbil tersenyum padanya..
Then die berkata, "Jangan masuk hospital, xbest!"
(dengan gaya sakitnye, walaupun tiada suara, sy dpt mengecam ape y die ckpkan)
Huhuhu..Aduyai..Lagi la saya sedih..Bole plak die wat lawak ye..

------------------------------------------------------------
"Semoga ko cepat sembuh Erry!, aku doakan ko sihat sediakala..Amin.."
Aku xmampu nk lihat keadaan ko macam tu..Sedih..
Dan ketika ini sedang lg memikirkan pertemuan kite td..
Hmmm..Kuat sikit kwn!

5 comments:

Anonymous said...

semoga cepat sembuh dariapda saya jugak..amin.

iovantgarde said...

zeida..erry ni sakit ape sebnanye?

nurul azida ahmad said...

[anak laut] amin...semoga cepat sembuh pada beliau..

[alang] susah nk cerita la...huhu

zackque said...

semoga kawan zida cpt sembuh... mcm teruk jer sakit dia... semoga beliau kuat...

nurul azida ahmad said...

ye...insyaAllah..amin..kesian kt die..

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!