Carian Berguna

U r Visitor No ::

Friday, July 3, 2009

Korang, nak ikut gak!

Esok, Seri, Faliq, Eein dan Bakhtiar mahu pergi ke Bagan Lalang..
Bermakan2 di sana(ada ke bermakan2..hihi)
Nak ikut jugak! Korg nk ikut gak! Plizzzz.....
Tunggu la minggu depan, tunggu aku ade..ea ea?
(Mcm la bole dpt pujuk dorg..Hmmm..sedih sedih..hukhuk)
Xpe la..Aku nk p Muar..Nk jalan2 gak! Lagi mkn free...Yippi! hihihi


Mereka sedg khusyuk 'menjeleskan' aku..hukhuk..
(buat peta untuk eein)

Pangg karang memsg!!! Dush dush!

6 comments:

seRi wAni said...

haha..jgn sedey yer dik zieda.
mkn buah tu jgn lupe bwk balik kt kitorg skit :p

nurul azida ahmad said...

hiks...ok...aku sedih, nk nangis! xkire pas ni korg mesti g lagi ke bagan lalang tu...untuk aku plak..ea ea?hehehe

bakh said...

haha boleh2, tp kali nie ko belanje wakaka :p

nurul azida ahmad said...

ko la blanja...ko kn tokey sayur! hahahaha:D

bakh said...

hmm..boleh2x tp aku belanja sayur jek la, haha...

nurul azida ahmad said...

hahhaha...sayur kailan ok...

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!