Carian Berguna

U r Visitor No ::

Wednesday, November 25, 2009

Saya Punya Sahabat

Setahun yang lepas saya jumpa kawan
Seorang kawan baru, kawan sekerja
Mula-mula kenal-kenal, tak rapat
Lama-lama jadi sahabat

Hari ini
Kami masih lagi kawan
Dia tahu apa yang saya rasa
Suka duka sama-sama
Dengar segala luahan, dengar segala rintihan
Dengar tentang hidup dan kasih sayang

Esok
Dia bukan lagi kawan sekerja
Bekas rakan sekerja
Tapi masih kawan
Masih dengar luahan
Bakal dengar rungutan
Tak mengapakan?
Tak kisahkan?
Saya tau dia tak kisah

Sebab saya punya sahabat,
Sahabat seperti kamu
Doa buat sahabat
Agar kamu dirahmati Allah selalu

Amin.

ditujukan khas buat seorang sahabat : eein-shi

all d best to u gurl!

25th Nov 2009 @ 5:19 pm

3 comments:

dd dudu said...

zida tau enggak, eein nanges lepas bace puisi zida nii
huk huk tp dd bace pun tersentuh gakk hati ku ini~~

uuuuu

gonna miss u eein!

nurul azida ahmad said...

ni je y mampu buat, sebb dpt berita terkejut..huhu

lot of love, zida..

Eein Haedzerin said...

hehehe... aku bagi exercise jantung sket. kasi terkejut2. baru sehat jantung ko. tih3x..


millions of love from me too. :-)

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!