Carian Berguna

U r Visitor No ::

Friday, December 11, 2009

Pokok Kaktus Saya!

Bulan Mac yang lepas xsilap, Eein ada hadiahkan kaktus kat saya, kaktus tu masih hidup, dgn sihatnyer, nk tgk x kaktus yang die bagi dulu?



gemuk x? bg close up sikit..


gemukla kn, bulat..hihi..bulat cm saya kn? hahaha
oh, mungkin tuan die lagi bulat..hewhew~

Masa awal2 jaga, every week, siram dgn air, bg die sihat kn, smpi satu ms tu die berbunga,
dedah kt cahaya matahari, tapi lepas tu dah mls..cari gak gmbr ms kaktus ni berbunga, tapi xjumpe..

tapi sekarang ni korg nak tau x die jadi cmne?

.......

.......

tada!!


die dah besar panjang dah!

Tanpa isi air berbulan2, tapi masih sentiasa sihat! Saya mauk jadi mcm ini kaktus! tinggi lampai dan kurus!! hihi..
kesian die kurus, tp ok gek, die still hidup..
Die jd cmtu mesti tuan die xtukar die ke pasu yang len, sebb tu xgemuk, makin lama makin meruncing jew..hihi

Aritu igt nak bawak balik umah, suh mak tukar pasu, tp cm susah plak nk bwak ke hulu ke hilir, takut die dah bese dok sini kn, hahaha..Alasan!
nanti nye kaktus, i tukar pasu untuk u..
hehehe

Thanx eein, bagi kaktus ni dulu :)




5 comments:

Siti Mas Hidayu said...

ala jelesnya tgok kaktus tu...i nak kurus gak macam die...huhuhuhuh

Eein Haedzerin said...

same2x! :)

tapi... weh! x sangka jadi kurus panjang plak ye. hihi. aku punye dah selamat kat meja seri agaknye.

aku sokong bab jadi kurus tu, tapi bab jadi berduri tu bahaya sket. tercucuk bleh berdarah u! auww! hahaha.

Unknown said...

kurus, tinggi, rambut tegak tercacak berduri.. hmm.. sape ek?

Eein Haedzerin said...

fido dido. 7up punye maskot tu. hahah!

nurul azida ahmad said...

[yuyu] ele yu, kamu dah kurus, yakinlah! hahahaha

[eein] huhu, ko punye kaktus ade, tp kesian x terbelai..hahahabial i berudir sikit, bru best! tih3x!

[fahmi] mungkin kamu? lalalala~

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!