Carian Berguna

U r Visitor No ::

Thursday, January 21, 2010

Bandung Jan 2010 - Part 8 : Mlm Terakhir

Sambung lagi, lepas kami ke PVJ, kami ke Jalan Riao, (betul ke eja ni, i mls nk cek)
Jalan Riao ni pun FO-FO gak. Gile membeli la di sini, tapi bukan saya, mereka2. Saya sudah penat time tu. Lagipun xde mende nak cari sgt.:)
First kami ke Summit, then jalan-jalan di Terminal Tas(handbag), then jalan plak ke The Heritage, di sini setiap orang memborong sweater, hew hew hew,
i boleh pakai, i pun beli la noks...hahahha
Dan paling lama kami di Secret, kakak-kakak dan abang saya sorang tu giler memborong la kat Secret. Saya?? Time tu mmg dah penat giler da.Juz jalan2 duduk, jalan2 lagi duduk! hahaha. Then kami straight ke Amanda, jual Brownies, beli untuk buah tangan sahabt handai dan keluarga :), sedap, i paling suka cheese cake die, aduyai..Mmg sedap la, lembut giler!! Tapi mahal sikit dlm Rp 44000, tapi still berbaloi, sebab xsampai RM 20 pun, yang brownies biasa harganya Rp 22000-26000 only, sgt murah!!
Boleh la buat buah tangan untuk orang2 di Malaysia, hehehe
Oh ye kalau nak beli selain Amanda pun ada gak yang sewaktu dengannya, iaitu Kartika Sari, tapi mostly orang yang dtg sini promote Amanda, mmg terbaik kek die! Bagi saya la..hikhik, sy beli 3 jenis brownies, marble choc, cheese dan yang biase je..oh bukan ade lagi satu, brownies bakar.
Sudah nya ke sana kami ade beberapa minit je sebelum pukul 9 mlm, (sudah di bgtau kn, kalau lepas kul 9 kene tmbh Rp 50ribu untuk setiap jam)
X rasa lapar lagi actually, tapi sebab duit Eein banyak lg, die pun dengan rela hati terpaksa membelanja kami McD, hahaha :) Kami drive thru sj, lebih kurg cm kite je harga die, xsempat nk amik calculator kire brp harga die sebb time tu dah penat sgt! hikhik, so lepas itu, kami pun pulang~~..ke rumah..oh sgt syurga, tapi xbest sebab esoknya kami sudah mahu pulang, dah la flight kite org di cepatkan dr ptg ke tengahri..hukhuk...*xbaik tau buat kami cmni*


di Summit


Heritage


The Secret

2 comments:

Eein Haedzerin said...

correction: not 'dengan rela hati terpaksa membelanja' ok, but 'dengan rela hati dan ikhlas membelanja'. :P

nurul azida ahmad said...

hahaha...sj je ckp mcm tu,sebb mcm sedap plak ayat die...muahahah...
jgn marah kak Eein, lalalal~

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!