Carian Berguna

U r Visitor No ::

Wednesday, June 2, 2010

Bila saya tua nanti

Aritu kene tag ngn Dd Dudu, berkenaan dgn wajah kita 20 tahun akan datang. Kelakar gile bile nengok muka masing2 bila dah tua nanti(tgk blog kawan-kawan y kene tag ngn dd). Hewhewhew~ Cube lihat saya punye plak. Korang cam tak?

Tada.......




Comel kan? Gambar I 20 tahun akan datang? Hahahah

(motip mcm Dd gak, tak mo gmbr dah tua tu jd pimary photo. ahahaha)



Ok la ok la. Ni ha die masa saya berumur 44 tahun akan datang.

Ngeeeee:D

Ada rupa shaye tak? hahaha.
Boleh gelak tgk gmbr sendiri bile dah tua. Adekah wajahku akan begini?
Oh pipi tatap maintain gebu! Wakakaa


Ok, ni lepas 10 thn plak. Maksudnyer ketika daku berusia 54 tahun. hahahha

Ok, kat bahagian mata tu dah kerepot ok.

P/s : kepada bakal suami saya yang tak tahu siapa lagi, terima la saya seadanya ye. Jangan lari plak bile ngk gmbr I ni. hahahahha =p

Ops, malu plak tayang gmbr muke. Hahahaha

4 comments:

Siti Mas Hidayu said...

lalalallalalalala wow pipi u i rase da tak gebu la...ngeh3x :D

nurul azida ahmad said...

xpe, ade je org geram nak cubit pipi i. hahahha :)

Anonymous said...

mata stim x leh blah ok...wakakaka ;p

nurul azida ahmad said...

mata aku stim kot dr dulu. ko xperasan keeeE?

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!