Carian Berguna

U r Visitor No ::

Thursday, September 30, 2010

Selamat Tinggal & Selamat Datang

Kenapa?

Sebab meninggalkan ofis lama dan mendapat kerja di ofis baru. Alhamdulillah, rezeki.
All d best untuk kawan-kawan di sana. Mintak maaf atas salah silap, halalkan makan minum, dan terima kasih atas segala tunjuk ajar. Maaf atas terkasar bahasa atau yang sewaktu dengannya. Semoga sukses selalu. Dan doakan kejayaan saya di tempat yang baru. Terima kasih.

Di ofis lama,banyak yang saya belajar. Yela, ofis ni la yang pertama amik saya lepas saya abes belajar. Terima kasih banyak-banyak. At least saya belajar banyak benda. Saya kenal kawan-kawan baru yang kini jadi rapat. :) Kalau ikut batch masa saya masuk 2 tahun yang lepas, sy yang terakhir meninggalkan Akademi Fantasia OAS ni. Hikhikhik. *Pemenang bagi staff yang paling lama batch 2thn lepas, boleh?? Hahaha*
Korang apa kabar di sana?


Ni dah duduk ofis baru, banyak yang perlu dilaksanakan. Actual task tak dpt lagi. Pun tak tau juga apa yang sy kene buat untuk projek baru ni. Hoho. Banyak online training yang perlu disiapkan. Chiayok2x Zida. Skrg ni duduk di kampus baru. Macam belajar plak ada kampus-kampus kan. Hehehe. Environment berubah sket tp culture still sama. Company IT, biasanya waktu bekerja adalah flexible tp awal2 keje ni harus dtg tepat pd masanya. Dress code? Sebab tak jumpa customer, boleh la nak pakai 'serabai' sket. Sy je yang skema pakai baju kurung bagai. Hikhik.

Kat company baru ni, semua self-service. DIY. Wah da macam Seri kena DIY wedding preparation. Huhuhu. So kene la terlebih alert dan banyak tanya. Itu HARUSSSS...Kalau tak, ketinggalan la ko zida kat sini.

Ok la..Now, bermula lah kehidupan baru di ofis baru ni. Harap-harap boleh enhance skill lagi. InsyaAllah. Saya budak baru belajar, so sila ajar. :)

No comments:

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!