Carian Berguna

U r Visitor No ::

Monday, September 12, 2011

Reunion 'Sekolah'...Raya 2011

Sekolah Menengah SMKTJJ2
Lokasi : SMKTJJ2
After 8 years tak jumpa rakan-rakan sekolah. Some of them ada jugak la jumpa tahun lepas, others mmg makan tahun baru jumpa ni ha...So happy sebab dapat gathered sama2! And baru tau yang pengetua sekolah pun dah tukar, dan beliau adalah Uncle saya sendiri. Kenapa aku tidak ketahuan? Hahaha *ok bangga kat situ, sebab nampak pembaharuan dalam sekolah sejak tukar pengetua baru!:)*

So, ape lagi, bila dah jumpa, kami pun buat road tour sekolah. Mengenang kisah lalu, jadi pengawas jaga 'tiang' sekolah. Hihihi







Sekolah Rendah - SKTJJ1
Lokasi: Rumah Cikgu Marijan :)

Second times beraya umah cikgu marijan. :) Muka adalah sama cuma tambah sorang tahun ni. Cikgu Sipil kita. So banyak sangat cerita dari sang cikgu ini sampai ke pukul 2pg :) Apepun happy dpt gathered sama2! :)


This one ala-ala reunion, to be exact sebenarnya Uswah jemput datang raya ke rumah family beliau. So jumpa kak Suri dan geng CS230 - tapi muka sama je yang kami selalu jumpa.





Ni bukan reunion sekolah, ni openhouse umah ckin. Ex-housemate saya di Bangi. Hehehe. Boleh la dtg melawat umah sewa saya yang lama. Ckin cantiknya 'umah sewa' kita sekarang ni. Hihihi. Terbaik. Tahniah!


No comments:

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!