Carian Berguna

U r Visitor No ::

Friday, July 12, 2013

Ahlan wa sahlan ya Ramadhan....

Salam semua readers yang masih lagi membaca saya punya blog ni. Seperti biasa entry akan bermula dengan permintaan maaf sebabnya dah lama tak buat entri. Ampunkan mak incik ya. Semua post pun tertunggak lagi pasal E-day la itu la ini la..Cannot go but now I think, I want to write something here. :)

Ahlan Wa sahlan Ya Ramadhan. Sudah nak masuk hari ke-3 kita berpuasa. Bagaimana puasa anda? Semoga semuanya dipermudahkan dan diredhai olehNYA. Amin..

Jaga kesihatan tau, kenapa saya tekan kan supaya jaga kesihatan? Sebabnya saya tengah sakit. Dugaan di bulan puasa. Huhuhu so readers, please jaga kesihatan ok.

Bagaimana pulak persiapan raya anda? Haaa almaklum walaupun baru nak masuk 3 hari puasa, masing2 pun dah nak counting down for raya kan. Tak lama pun, 27 hari je lagi. InsyaAllah. So persiapan mesti dah buat kan. P cari kain untuk baju raya la. tema baju raya. For me? Nothing.. Saya busy sekarang ni..Sooo nehi nehi baju raya. Tak sempat carik. Tengok la bagaimana nanti bila nak dekat2 habis puasa nanti. Huhuhu. Cari baju ready made jela ye. Ahaks.

Ok la, rasanya tu je la kot. Nanti Cik Zida update lagi. Banyak nak cerita but seperti biasa beginilah saya. Busy memanjang mengalahkan menteri. Ok bye bye. See ya! Selamat berpuas semua!


No comments:

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!