Carian Berguna

U r Visitor No ::

Thursday, April 23, 2009

Jangan Tegur

Semalam saya pergi tengok wayang Filem Jangan Tegur
Hehehe..macamane nak cakap ek?
Ok la..Cerita biase2 jek actually..
Cerita hantu..biasela kan..
Tapi apa yang kami jangka pada awal penceritaan salah la..
Ingatkan Natasya tu ada kaitan dengan Baizura yang telah mati..
Maksudnya laki Natasya tu ade wat sumthing kat baizura ke ape ke kn..Tapi tidak..
So sangkaan kami meleset la..
Sound effect sgt dahsyat...Saya menjerit kecil ok kawan2...
Berani kan saya?hahaha..
Menjerit sebab tetibe tunjuk scene mayat atuk baizura tu terduduk..Hukhuk..
mengerikan la bagi kami org pempuan..
Da la seat dpt plg best..Memg depan mata jela..
Tengah2 plak tu..nasib baik la kiri kanan ade org..
Hehehe..
Ade org tu sampai nak balik awai...Takut..kn kn ummu kn? :-p

Review Sikit tentang Filem ni
Cite die pendek...Macam xsabo nk abes cepat..Klimaks die kejap jek..
(cepat abes salah, lambat sgt pun salah gak..hahaha..apela aku ni)
Julia Ziegler seksi la..Pki singlet gitu..
Sound effect die sgt mengerikan..Rs mcm bunyi die kat sebelah je ok..
Kite da dpt agak da hantu ktne?tapi kekdg terkejut gak..Hiks..
Papepun gud job la ea?
Lakonan Nadia Mustapha sgt mantop! Ms kene rasuk tu..huhu
Lagi satu kn..Mcm xlogik..Org kalau meninggal smpi kebumi ade y smbg bc yasin kn, ni x..
Mlm sunyi, org sume balik..
Tinggalkan mayat tu sorg2 kt hall..Huhu..mengerikan..
Siap boleh tido lagi..Hohoho
Lepas tu mcm xlogik gak, kalau la hantu tu nk mintak tolong,
jangan la smpi takutkan org..
Huhu kesian..
(Adeh, aku cite pasal ni plak..Takut aku mlm ni)
Hehehe..ok la ok la...tutup cite..Sekian terima kasih :D

No comments:

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!