Carian Berguna

U r Visitor No ::

Wednesday, October 14, 2009

OpenHouse & Picnic etc

Hujung minggu yang sibuk dgn undangan Rumah Terbuka sahabat handai
dan kunjungan ke rumah kawan serta piknik yang 'tetibe jadi' buat sy ari Isnin yang lepas kurang sihat (Selalu jadi gini bile penat berjalan tanpa henti..Antibodi semakin lemah mungkin)

Hari sabtu yang lepas ke KL ziarah Epa dan Family, lama xjumpe beliau! Beliau gumuk da! Hihi
Kebetulan Kak Long Epa baru melahirkan anak, Gegurl. Nur Adrianna Lissa Maisarah. Nama panjang cm Mak Nani die aka Epa. Budak ni nampak cam budak yang dah beberapa bulan walaupun usia baru cecah seminggu masa saya melawat di rumah nenek beliau.
Mata bulat, pandai pandang kamera, kecik sj, 2.9 kg skrg ni, ms lahir 2.4 kg, sgt ringan, nk pegang pun senang! hihi..
Tapi tidak sedahsyat Epa pegang anak buah die dgn ganasnyer! hahaha..


Nengokla Mak Nani saya pegang saya, kesian saya tercekik!


Badan saya panjang kan? Mama saya tinggi! hikhik


Ini kaki saya, panjangkan?


Ni Mak Yuyu saya! mcm anak ikan plak sy ni..hahaha


Ni aunty zieda! Sy suke aunty zieda! hahaha

Comel kn? Bijak budak ni..

Lepak lama disitu, huhu.
Then gerak ke rumah Ummu, kebetulan ade kenduri Akikah anak buah die juga
(OMG, tahun ni ramai betul baby! Welcome adik2 kecil sekalian..*xnk ngaku lagi sy ni aunty, hahaha*)


with yuyu, waiting for eein nk p umah Ummu

*tiada gambar di rumah Ummu sebab gmbr semua kt Phone Yuyu!

Lepas tu tersalah jalan ke mana2, terlalu MRR2 yang jem! Stuck 3jam di situ, penat. Jalan ke Mines plak, settle hal di sana g makan, sebab perut dah lapar kembali..hahaha

Ahad paginya, pagi2 sudah bangun, perjalanan harus diteruskan. Projek Sg Congkak tetibe jadi, memandangkan sebelum2 ni banyak kali ter'cancel' atas sebab2 munasabah.
Kebetulan openhouse yang nk g ni otw gak, so kami amik kesempatan bermandi manda di sana sebelum ke rumah ezzan.


Sungai Congkak


main-main air

Sampai rumah ezzan, masing2 kelaparan! haha. terutama si Eein, Kak Afzan dan seri! hahha..Banyak tol dorg makan kn.
'Ei Arip, aku mkn sikit lagi dr dorang tau!' Hukhuk.
Oh ye jumpa juga rakan infy sy, Dila dan tunang. Wah, giler lama wei aku xjumpe ko! Excited terlebih! Hihi


Ofismate saya


Eein dan Seri yang melantak 3 pinggan laksa! hahaha


Kami
Lepak2 di sana, kami pun pulang selepas. Ptg tu ke Mines lagi, housemateku mahu mencari sesuatu!
Sgt2 exhausted ok! Tahap dah nk tido kat situ je rasa. Cari cari, makan makan, balik, tido...Zzzz..

Thanx to kawan-kawan yang sudi jemput saya ke Openhouse kamu. Saya happy! hihihi. Thanx gak kawan2 yang sedia ada dengan saya!

pssstt: Petang ni ade OpenHouse Potluck OAS! Best best!

No comments:

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!