Carian Berguna

U r Visitor No ::

Wednesday, October 14, 2009

A Response to Eein's post - Hilang ke Mana?

Eein-Shi
----------

Kupanggil namamu berulangkali
Mengapa tidak disahut wahai si jantung hati
Kucari dirimu di balik mentari
Mengapa tak kujumpa, sepertinya kau bersembunyi
Kutunggu dirimu bertemankan bulan
Mengapa tak muncul biar terungkai segala persoalan

Sayang...
sungguh aku resah
sungguh aku gelisah
mengapa tiada berita
mengapa sepi sahaja
hingga aku tertanya-tanya
dirimu itu hilang ke mana?


note: a dedication to jida san


Jida-san
----------

Ku tunggu kamu setiap hari
Mengapa tidak kau hargai wahai si jantung hati
Ku soal kamu berulang kali
Mengapa tiada jawapan, sepertinya kau berdiam diri
Ku rindu kamu setiap hari
Mengapa biarkan aku begini, membuat kesimpulan yang tidak pasti

Cinta..
Sungguh aku sedih
Sungguh aku berair mata
Sungguh aku duka
Mengapa diam sahaja
Mengapa tak beri berita
Buat aku tetunggu-tunggu
Hingga aku tertanya-tanya
Masihkah ada cinta di hati kamu buat aku?

2 comments:

Anonymous said...

alamak!! kawan ku yg sorang ni dh nak jadi sasterawati ker???hikhik

nurul azida ahmad said...

hihihi, bru tau ke? heheh..

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!