Carian Berguna

U r Visitor No ::

Monday, February 8, 2010

BIPU, Aku Sayang Kamu!

Rasa bahagia sangat. ceria hati bila dia ada. mula2 ragu2 gak nak terima kehadiran si dia.
takut kecundang sekali lagi. tapi cuba gak terima. housemate pun sokong dgn tindakan saya.
kami mesra, mula2 die takut, saya lagi la takut. jarang nak ada perasaan mcm ni. hensem plak tu, mata biru. suke nengok. rasa mcm hidup kembali ceria..ewah! tapi rasa tu x berpanjangan.
sekejap sgt, xsmpi satu hari, die pergi. tinggalkan saya.. hukhukhuk..
kembali ke pangkuan ibunya. anak emak. tak boleh nak kate ape la.


gambar ni ade nampak ceria x? hehehe

haish...bipu bipu..nape la ko buat aku cmni? nape la ko tinggalkan aku! punyela semangat aku balik umah nak jumpe ko! main2 ngn ko! tapi ko dah xde! tinggal jela sini, kan best, ade mama ikin, ade acik imma.. hikhik.. aku bru je nk pandai2 main ngn ko kucing! almaklumlah, aku ni bukan reti nah pegang kucing. mak i x bg bela kucing atas sebab2 tertentu. hurm, bile dah suke, dah pndi pegang kucing cmne, ko belah plak. hukhukhuk..
masa ko ade, bising giler umah tu, mcm ade baby gamaknya! hikhik..nasib baik la ko kucing, bipu! seee... nama pun da sedap.. hikhik. bipu = mata BIru + bdn PUtih, sesuai nama tu utk kamu BIPU! uwaaa... agak2 mak ko xnk ko dtg jela umah tu, mesti kehadiran mu kami sambut dgn penuh suka cita! ewah! hahaha..


bipu hanya seekor baby miow, biru kan matanya



gila sekejap. hahahaha. awak, kite pun ade BIPU la! hakhak! tapi die dah pergi. ikut mak die, xtaula jumpe lagi ke x. hukhuk
*penulis excited sebab xpenah pegang kucing, sebab kalau kucing dekat, mesti nak jerit-jerit. ahaks*

No comments:

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!