Carian Berguna

U r Visitor No ::

Friday, February 12, 2010

Gembira Jumpa Mereka!

Darjah 6 - 1998

Form 5 - 2003

Matriks - 2005

Uitm - 2008

Xtau nak cakap ape actually, hehehe :)

Cuma gembira dapat jumpa kawan-kawan semasa saya bersekolah dulu :)
di mana? ya di Fb sajork! hikhik
Masing2 sudah berjaya, ada yang belajar, ada yang keje dah, tunang, kawen, ada anak pun ada yang dah! hikhik

Mostly keje la. happy for them! Dan tika melihat gambar mereka satu persatu, album per album, sudah ade life msg2, ramai gak yang dah bertunang!
Tahniah buat korang semua. Kini saya sudah rasa bahangnya! huhu, masanya dah sampai, ahaks. Saya? Ala, rilek la baru 24 thn! hikhik


kawan-kawan sekolah, adekah korang masih ingat akan azida ini? hikhik :)
mungkin jarang di sukai sebab saya seorang pengawas yang sgt org benci! ahaks :-p


Gambar masa Form 5 - Ajk tertinggi Pengawas sekolah

5 comments:

Seri Mas Nurwani said...

zieda sampai skang pn mcm pengawas lg. garang. hiks:p

nurul azida ahmad said...

hoho..kalau mcm tu sy kurang di sukai kamu la ye? ahaks...bile ms plak aku grg neh :)

Anonymous said...

gambar ms Form 5 tu...ramai itu je ker dak kelas ko?

nurul azida ahmad said...

[linda] hoho, ni ajk tertinggi pengawas sekolah..hikhik

slh letak caption plaks..ahaks

Unknown said...

jumpe geng2 lama mmg best
lg2 klau lama x jumpe
mcm2 citer kuar
tak cukup sejam 2

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!