Carian Berguna

U r Visitor No ::

Friday, March 19, 2010

Dengar, Lihat

A response to Eein's note : Dengar

Eein wrote:

Dengar
Desau angin meniupkan namamu
Deru ombak membisikkan suaramu
Rintik hujan mengalun irama kau dan aku
Kicau burung turut sama berlagu
Seluruh alam mahu kau tahu…

Sayang dengar,
Aku merindukan dirimu

-----------------------------------------------------
Zieda wrote :

Lihat
Cahaya bulan menampakkan wajahmu
Awan berarak melambai mesra tanganmu
Ukiran seni terukir namamu
Bait lagu tertulis kisah kau dan aku
Seluruh alam mahu lihat itu

Sayang lihatlah,
Aku MAHU Kamu

Nota kaki : eein sy amik dr blog kamu. hikhik. tak pe kan :) wink wink - buat muke xbersalah.

7 comments:

Anonymous said...

patot la ayat bukan maen manis. copy paste eh. hehe..

* follow la blog aku.

nurul azida ahmad said...

eh bukan copy paste ok. aku try smbg. ko xnmpk keeee? penat aku buat tang lihat-lihat tu. muahhahaha :-p

Anonymous said...

hehe.. nmpk.. saje je nk sakat ko.. ekekeke... xmau mrh2.. nti nmpk tue cm aku.. =p

nurul azida ahmad said...

hahaha. kamu sgt dah tua. kene jg jantung. muahaha. rokok kurangkan ok. tihtih~ bru la terjaga jantung tu. lalalala~

haha. suke sakat aku. pukk pukk! :)

Eein Haedzerin said...

jida mahu siapa ye? *wink wink*

Seri Mas Nurwani said...

yeyin.. sahu tahu! saya tahu! (sambil angkat tangan) haha

nurul azida ahmad said...

mas azzam mas azzam! hehehe. y tu la yang aku nk. ngeee~

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!