Carian Berguna

U r Visitor No ::

Monday, March 29, 2010

Mandi manda @Sungai Tekala

Semalam kami kawan serumah buat aktiviti mandi manda @Sungai Tekala. Actually perjalanan dr BBB ke Sg Tekala sangatla tidak jauh, kurang 30min sudah boleh sampai, tp....semalam, kami ke sana almost 2 hours gak nak sampai! Kenapeee?

Sebab ape tau x? Sebab rakan-rakan berbangsa Cina berpusu-pusu mahu melawat 'sedara-mara' yang telah tiada di Nirvana Memorial Park. Giler kentang punye jem, seolah-olah kami pun menjadi salah seorang pengunjung ke sana. Haishhh haishhh haishhh. Ponat den nak hadap jem tu, walaupun bukan saya yang drive. Siap kelaparan semua, lepas tu time traffic light merah, siap suruh imma kuar kete amik makanan dalam 'bonet'. Kenapa dorg perlu buat time ni ek? Ade special day ke semalam? huhu.

Akhirnyer setelah 'penat berjalan kaki ke Sungai Tekala' walaupun kami naik kete, kami tetap sampai. Nasib baik dpt port yang cun! So seronok la bermandi manda. Makan makanan yang kami bawa. Gigih ni bangun pagi2 bergotong-royong masak bihun grg yang sgt sodap! dan Sandwich telur citarasa Melayu *pedassss..sedap jugak!*. Mandi xlama, sejam je sebab ade hal, kalau x, boleh ber'jam-jam' tp sebab sudah ber'jam-jam' luangkan masa atas jalan, kami penat. So next time harus pergi lagi! Dan harus ke port yang ni! Sebab tempat tu yang best.


saya, tka dan nadia


mereka yang cool...


bertapa di bawah pancuran air yang sgt kuat!


dang! kami la....hiks

No comments:

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!