Carian Berguna

U r Visitor No ::

Tuesday, April 13, 2010

Sambungan dr Setahun yang Lepas

Setahun yang lepas saya dapat kol dr Jabatan Kesihatan, katanya mau buat survey.
Sila klik di sini apa yang berlaku.
http://nurulazida.blogspot.com/2009/05/panggilan-xberapa-hangit-dr-incik.html

Dan setelah hampir setahun, saya dpt kol dr En XXX, dr Jabatan Kesihatan (dlm pikiran, oh xkn la nk buat survey lagi kan?)

Seperti biasa, beliau bertanyakan status, nama, pekerjaan dan bla bla bla..Die pun mula la bertanyakan soalan..

Ikuti perbualan sy bersama En XXX.

Encik XXX : Ok Cik Nurul, saya nak tanya berkenaan dengan HIV AIDS. Adekah cik tau pasal HIV AIDS ni? -soklan die lebih kurg cmni la

Rs mls plak nk jawab, terus sy cakap,

Cik Zieda : Saya rasa saya dah pernah jawab soalan ni.

En XXX: Oh yeke, bila tu?

Cik Zieda: Lama gak la, dlm tahun lepas, setahun yang lepas. Cmne Encik dpt no saya ye?

En XXX: Actually kami ambil responden (dr mana die xckp) bla bla bla. Setahun sekali kami akan buat survey. Kami tengok detail Cik xde pun di tick kan di sini sudah menjawab survey?

Cik Zieda: Oh yeke. Tp sy dah jawab dah tahun lepas. (tapi xsempat nk jawab sume survey! hahaha)

En XXX: Oh kalau mcm tu xpela. Maaf mengganggu. Assalamualaikum.

Cik Zieda: W'salam.

*Lepas tu sy terus cr entry yang pasal Origami tu. Baca balik! hahaha. Kalau sy jawab je td ape la plak soklan die kan kali ni? Tp maaflah, sy tiada masa nk jawab soklan tu. Penat dah jawab exam SPA! hahaha. Otak x boleh pk jawapan lain dah, sorila encik saya xdpt bantu anda, mintak maaf banyak2*

Korang ada tak dpt survey dr Jabatan Kesihatan ni? Jom share ngn saya. Hiks.

2 comments:

Unknown said...

Encik Origami lagi?

nurul azida ahmad said...

xtaula akan cite pasal origami ke x, sebab zda bgtau zida dah dpt kol sebelum ni. so die xde la tnye lebih2. lalaalala~

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!