Carian Berguna

U r Visitor No ::

Wednesday, May 19, 2010

Update mana yang tak update

Hai, assalamualaikum!!!! :)
Lebih kurang seminggu lebih gak la tak update blog ni. Wuwuwu~
Sebabnya :
1. Memang tak sempat nak update
2. Minggu lepas ada workshop the whole week.
3. Tak de mood sebab kete kene langgar. Huhuhu

And now..... Saya nak update la kan. Dr awal May aritu. Hehehe.

30th April & 1st May 2010 : Hari bersejarah buat adik saya, Mimi yang melangsungkan perkahwinan beliau dengan kekasih gelap hatinya, Naim. Tahniah buat Mimi. Sgt seronok sebab time tu dapat jumpa semua sedara-mara, kenalan keluarga. Terima kasih pada yang datang :)
Sesungguhnya buat majlis kahwin ni adalah memenatkan dan menyeronokkan. Huhu. Macam saya plak yang kawen aritu. Dok pk-pk, nanti kalau saya kawen camne plak ek? Mesti tak menang tangan. Penat sgtla penat, sampai satu masa makan pun tak mahu, Tido apetah lagi. Huhu. Sampai menages pun ada! hahaha ape kes smpi nanges? Hurm ape2 pun semuanya pengalaman. Alhamdulillah semua berjalan lancar, dan now, sudah hampir sebulan dah mereka berumah tangga! Tahniah Mimi & Naim.
p/s: Terima kasih juga buat oang-orang kuat yang banyak membantu sebelum dan sesudah majlis.

Advantages buat kenduri kawen ni. (Sebab first time kan)
1. Dah tau dah nak tempah khemah katne.
2. Pelamin
3. Dll. :)


Selepas majlis, bertungkus-lumus mengemaskan rumah. Penat gak. Ari Selasa pulang ke Bangi dengan membawa semangat baru untuk pergi kerja setelah seminggu bercuti. (wah macam sy yang kawen, hehehe). Melalui hari yang sama. Dan tetibe esoknya, eksiden. Wuwuwuwu. Korang boleh baca apa jadi pasal eksiden tu kat entry sebelumnya ye. :)

Weekend tu, disebabkan tiada kereta, saya pun 'patah kaki' tak ke mana. Cuma menerima ajakan kawan-kawan baik saya, Seri & tunang, serta Eein ke Bagan Lalang. First time di sana, and seafood die sgt superb!!! Sukeeee~ (eh seri, ko xde buat entry makan2 ea kat blog ko? heheheh, ingat baru nak link kan je)


Letak gambar ni jela, aci kan? hehhehe. Saya suke gmbr ni.
*mode : Malas*

dan....
Minggu lepas sibuk dengan aktiviti makan-makan workshop untuk team IFMS-IPTS. Berlangsung di PICC. Banyak perubahan yang kene buat untuk workshop kali ni. Pening gak. Huhu. Tapi makan die mmg best la. Tiap lebih kurang 2 jam, makan, 2jam makan lagi. *Sebab tu la ni puasa, hehehe*

Di sebabkan time ni takde kete saya pun menumpang di rumah tikah dan nadiah di putrajaya. Sebab dekat sket nak p PICC and mintak tlg dorang anta. Huhu. Thanx tp Tikah and Nadiah yang 'menjaga' saya dengan baik. Hehehehe

Nasib baik la kete tu tak tinggal lama, hantar ari Jumaat, ari Selasa dah dapat. Sukeee juga~ :)

Tengok amik gmbr time makan je, time workshop fokus-fokus. hehehe

Ok. Rasanya ni je kot entry yang tertinggal lama. hehehe. Update len kat entry seterusnya! Hoyaaaay!!

No comments:

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!