Carian Berguna

U r Visitor No ::

Tuesday, July 13, 2010

Pulang Jua

Entry yang sebelum ni saya 50-50 kan nak balik JB? Tapi akhirnya balik jugak. Hehehe
Sebabnyer bile pk balik, tak ya kuar duit, ayah sponsor. Sudah jimat disitu. Yay! :)

So ari Jumaat malam tu saya pulang, tuptaptuptap, singgah Muar, then around 2.30 pg smpi rumah JB. Alhamdulillah semua selamat. Sesungguhnya masa itu sgtla cepat berlalu. Jumaat sampai JB, esoknya dah Sabtu. Adeh...Tp masa seharian tu saya guna kan dengan sebaik-baiknya bersama family. Sukeee :)

Lama giler tak jumpe Arianna, lepas wedding mimi aritu. Mak kata Sabtu pagi die datang. Bangun2 tgk die takde. Then cakap ngn mommy, "Mak, akak nak msg umi Arianna la, suh dia anta". Mak iyakan saja walhal mak lagi suke sebenarnyer Arianna takde bile saya ada, sebabnya bolehla die ajak saya berjalan. Hehehehe *sy suke melayan family saya, ooo...haruslah :)*

So dah msg, umi die kate nnti ayah dia anta. Hoyay! So bersua la saya dan Arianna setelah lebih kurg 2bulan ++ tak jumpe :(

Best giler dpt jumpa Arianna. Die pun tak takut org. Tapi kalau dah nampak mak, asek nak melekat je ngn Mak. Huhuhu.

Arianna budak musyuk xmandi lagi


buntut donald duck. hiks

Minum susu
*baju oren ni sy yang belikan, cekci plak*

Budak takut ngn sikat, sebab sikat tu tajam. Auwwww!

Arianna dah ada rambut sikit. Okla, takdela botak cm dulu.

Lepas lepak2 ngn Arianna, kite orang p cari durian, excited je beli durian, sebb bile pk, makan durian dengan family adelah seronok okay! Hiks. Then beli manggis, sy mmg hantu manggis, sedap woooo...Teringat setahun yang lepas p Muar umah Sha. Hiks.

Lepas tu jumpa plak keluarga budak yang mak penah jaga 5tahun yang lepas. Skrg si Akmal tu dah 8 tahun, and akak die dah 10 tahun. Akak dia dah macam anak dara wooo..Tinggi mengalahkan saya! Hukhuk. Jeles...
Tapi suke sgt keluarga ni, sebab dorang tak penah lupe pada kite orang. Bayangkan si Akmal tu boleh ingat kami lagi walaupun mak jaga dia sampai umur 2tahun ++ je. Tapi dia sgt ingat setiap ahli keluarga dalam family kami. *mak sebak seh, hahahah, lawak*

Bila sudah malam. Esoknye sudah Ahad..Aaaaa, tak nak balik boleh tak? Kejap sgt rasa. Tapi kene balik gak sebab keje banyaks. Plus mau menghantar adek ke tempat praktikal baru.

Update lagi kalendar ngn family. Sebulan lagi. Masa tu bulan pose da :)

No comments:

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!