Carian Berguna

U r Visitor No ::

Monday, December 20, 2010

Masak Simple-simple

Arini saya berpuasa. Puasa ganti. So dr siang lagi saya dah dok fikir nak makan ape..Teringat plak ada kentang kat umah. So decide beli sosej, so nnti balik masak sambal sosej + kentang! Huhu, lama dah tak buat. Kebetulan ada sayur kobis saya beli kat My Mydin aritu. So masak kobis air! Burpppppp, Alhamdulillah. Kenyang! Nasib baik menjadi. Hikhik

(Sayur kobis masak air) + (sambal sosej + kentang)

*asik makan jela kamu ye Zida!*

2 comments:

Siti Mas Hidayu said...

teringat sambal kicap ko...yummy...bile ko nak masak kan untuk aku ni...aku expert wat air je kan....lalalalala ~

nurul azida ahmad said...

sambal kicap y mane ek? hahaha. aku terigt tempe gr ko makan ngn budu. hikhik.

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!