Carian Berguna

U r Visitor No ::

Tuesday, January 4, 2011

Menyampah dengan Arianna

Hikhik. Boleh tak nak menyampah dengan budak kecik? Geram okkayyy! Arianna ni bile dah besar die dah kenal orang, so bile agak2 die tak kenal, memang dia taknak la dengan orang tu. Ia berlaku pada saya. Sepanjang saya duduk kat umah, kalau nak dokong-dokong ngn die, konfem die nak nanges, ek ek ek! Ada satu hari tu, kebetulan mak solat kat atas, adik lelaki saya kat toilet, tinggal saya dan baby hakeem je kat ruang tamu tu dengan dia. Tetibe boleh plak die nak nanges padahal saya tak kacau pun dia. Geram! Hihi, tapi....saya tetap sayang dia. She is sooo comel. Cuma itula, rambut je tak berapa banyak. Hahaha. Dah setahun pun still gitu gak, rambut tak lebat. Dia tinggi! Nanti dah besar mesti cantik. Kulit gebu. Geram ok, rasa nak cubit-cubit je.

Arianna dah setahun 2 bulan. Dah pandai jalan, pandai panggil mak, baba, abang, cakap taknak sambil jari telunjuk say no no no jugak. Hihi, soo comel. Yang paling kelaka, die panggil kucing. Kalau budak-budak kecik ni diajar panggil kucing mioww miowww kan? Die macam bunyi cicak. Lawak sungguh. Die adalah kuat makan. Tiap ari mak die akan bekalkan bubur tok die. Penuh satu tupperware, die habeskan. Bagus Arianna!

Nanti dah besar jadi anak yang baik ye. Jangan garang-garang. InsyaAllah.
Apa taknyer..saya suh die "Give me 5" dgn saya. Die pun gimme 5 la tangan dia sambil cakap, "Pakkkk yeee!" hahaha. Garang betul. Kening nak berkerut je.

Budak panjang

Budak cekci

Budak pengacau

Budak mualap. Hihihi

Budak tak reti dok diam

Budak yang comel..Ngeee~:D

Saya cakap la kat mak saya, "mak kenapa Ariana taknak dgn akak ek?"
Boleh plak mak saya cakap, "agaknya sebab akak besar sangat kot, so dia takut! Hahaha"
Caittt...Mane de! Hahaha

No comments:

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!