Carian Berguna

U r Visitor No ::

Wednesday, January 5, 2011

Tailor tak bertauliah

Cuti aritu saya dok umah je. Salah satu aktiviti saya kat umah adalah main game. Monster Mash! Hihihi. Punya gigih main game. Tapi nak cite kat sini saya berjaya menghasilkan baju kurung sendiri! Buat baju kurung pahang. Bab potong-memotong acik tak pandai lagi. Tapi kalau nak sambung2 jadi baju tu, boleh la bagi kat I yew. Cantum-cantum baju tu dalam setengah hari je siap. Tapi, tulaa..kata tak bertauliah kan, mmg main tekan je mesin jahit tu. Hahaha. Sebab saya buat baju kurung pahang ni adalah untuk memenuhi tema kawan saya si Effa yang kawen 1st January 2011 aritu. Tema adalah purple, so gigih la cari kain kat nilai 3 masa on the way nak balik JB cuti aritu. Alhamdulillah, berjaya siapkan dan berjaya pakai masa wedding Epa! Yes!

Budak kecik yang mengacau. Siap kangkang2 lagi tuh.

Lets cantum-cantum

Dipakai masa wedding Epa! Ahaks.

Rasa syiok pulak menjahit. Lepas ni nak try belajo jahit leher plak n sembat-menyembat. Ate, acik tak reti nak buatnyer, mana tau boleh bukak kedai jahit. Hihihi. InsyaAllah.



No comments:

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!