Carian Berguna

U r Visitor No ::

Sunday, February 6, 2011

Parti Bujang Sha

Ni pun cite berjaman. Lepas parti bujang Seri & Faliq, esoknya saya shoot pulak ke parti bujang Sha. Hahaha. Ramainya kawan saya y kawen kan?Dan tentunya banyak soklan untuk saya. "Cik Zida bila plak nak kawen?" Jawabnya, InsyaAllah. Soooon...Hiks.

Malam tu, Nadd x-osmet saya belanja KFC. Oh my god, that week mmg hentam makan je ok. N naik sekilo..Huwaaaa!~ Turun naik turun naik la gamaknyer~ Ini salah satu benda yang dah saya bazirkan banyak masa....Huuuu~ Bertabahlah Zida!

Ok, berbalik pada event malam tu, igtkan nak men boling, memang lama giler tak main boling ngn they all. Tp masa tu ramai ya amat sebab malam minggu kan. So kami pun ke tempat karoke. Ye...Mengarok lagi. Hehehe. By the way, dalam masa 2 ari berturut-turut saya g karok 3x! Huuuu~ Nasib baik suara sedap. Hahaha *sodap la sgt ye Cik Zida*

Pulang daripada mengarok, kami singgah ke downtown kat Jalan Reko tu. Pekena plak yong tau fu. Perghhh!! Sedap...

Saya baru je menghadiri Majlis Perkahwinan Sha & Rbox ni. Berbaju songket kuning di raja...Terbaikk....Nak bagi teaser jugak.

Will update later.

4 comments:

Anonymous said...

hui

nurul azida ahmad said...

hui wat?

Sayid Hameed said...

ingatkan sya cs230.buat den cuak jek..dlm ht "knp sya nk kawin aku xtau???"kahkah..

Sayid Hameed said...

ingatkan sya cs230.buat den cuak jek..dlm ht "knp sya nk kawin aku xtau???"kahkah..

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!