Carian Berguna

U r Visitor No ::

Saturday, February 19, 2011

Pernikahan Seri & Faliq

Salam semua! Terima kasih kerana menjenguk belog saya ni. Hikhik.

Kurang update sekarang. Banyaknyer keje saya, huh, penat sangat2..Tapi Alhamdulillah, masih hidup di bumi ni meneruskan perjalanan sebagai seorang khalifah Allah.

Cite dah berzaman jugak ni. Saya wrap-up jela ye. Pernikahan Seri & Faliq yang berlangsung pada 28 Jan 2011. Alhamdulillah, mereka selamat diijabkabulkan dgn sekali lafaz je. Happy sangat dorang dah kawen. Mula-mula kenal masa keje dulu. Duduk satu level, apa2 bende nak buat pun dgn dorang. Nak g mane2 pun dgn dorang. Geng kaki jalan ke Bandung la, Langkawi, Melaka, geng karok, makan-makan. Kemana-mana pun mesti ada kami 4 orang ni. Bila Seri & Faliq ni kawen, happy walaupun ada berbaur sedih sebenarnye. *Biaselah mak ni cepat touching, senang je nak nanges! Hahahha.. Masa sebelum nikah tu peluk ngn si Seri, uh...Sebak seh..*

Alhamdulillah, selesai sudah. Dorang pun nak dekat sebulan kawen, wey Seri, apa perasaan kamu setelah berkawen? Bagi aku kan, aku rasa cam sama seperti dulu-dulu. Haha, takde beza sebab kalau kite hang-out memang korang2 sume ada. Ni kawen da, bile plak next trip kite yo?! :)

Masa ari kejadian saya dan Cik Eein jadi bridesmaid. Hihi. First time tu. Tak tau nak buat ape sebenarnye, di suruh itu, itu la buatnyer. Erm, Puan Ceri mintak maaf ye kalau ada terkurang ke ape ke time tu. We are very sorry. Huhuhu~ Nanti aku kawen, ko jd bridesmaid aku plak kan? kan kan? Hiks. Ape2pun aku sayang ko la. Bile ntahnyer nak dtg umah ko melawat korang. Nak makan makanan Seri masakkkkk~ Lalalala

Sepanjang majlis berlangsung :

Saya dan Cik Eein

Konon-konon tolong betulkan kain je ni. Hihihi

Cik Eein pengapit bidang terjun. Terbaik...

Alhamdulillah, selamat bernikah

Puan Seri dan pelaminnya

Cik Zida comey~ hahaha

Majlis berinai malam~ Tepung tawar oleh family dan kawan2 terdekat

Saya rasa mereka memang sangat sepadan, best couple yang penah saya jumpe. Sporting, loving and sume2 la..

Tahniah korang, wish u all d best and very best!

2 comments:

Unknown said...

panic tau i tetiba kena jadi pengapit. :p

Seri Mas Nurwani said...

hoho cik-cik bridesmaid telah menjalankn tugas dgn baik:P

tggu yer nnti dtg rmh aku. i masak sedap2 nanti.haha

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!