Carian Berguna

U r Visitor No ::

Tuesday, November 18, 2008

Gurls Day Out

"zieda, esok aku mls la nk balik awal, mesti jalan ke kl akan jem giler klu ari jumaat", kate epa ptg khamis tu."Ape kate kite g alamanda, aku nk main boling game tu(permainan di pusat video dekat ngn boling),kate epa lg. Ayu pun mencelah, "Ha ok gak, tp xbestla la maen boling, baik ko main kete, lg best tu". "Ha ah, betul2, kite maen kete, aku xpuas la aritu..hahaha, kite main la boling y betul tu, bru syiok.." .
"Hah ok la...best gak..aku main pun ms aku darjah 6..lama giler!" , epa menyambung ceritanyer.

Perbualan petang khamis tu, menjadi kenyataan apabila esokye kami p main boling bertiga, aku, epa n yuyu. best sgt. lama da xmain boling sebenarnyer, tu y gian nk main boling.
ngk la aksi2 kite org kt bwh ni...ader y main tgh telefon la...ader y baling mcm nk terhumban dalm lane la..hahahah
Gaya kami bertiga semasa bermain boling

Cik yuyu @pro boling, smbil baling smbil call mak die

Keputusan nyer masa game pertama aku menang! hahaha walaupun xsmpi seratus..game ke2 plak yuyu meng.
time second game tu xtau nape..awal2 lg da jatuh...aduyai....ape2 pun rsnyer mcm tiap2 minggu nk p maen boling, pastu kn nk p men kat video game tu..syiok ar....tp aku selalu kalah lawan kete..huahuahua


First aku menang, second cik yuyu menang plak!

2 comments:

::mE uMmU:: said...

uwaaaa...jeles2...nyesal xjoin skali...jom ar men boling lg...hak3 :P

nurul azida ahmad said...

huhu..bestla...lepas ni kite p lg ye...nasib baik tim etu maen 2 game, klu maen 1 game je mesti xpuas!

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!