Carian Berguna

U r Visitor No ::

Thursday, November 13, 2008

Saya Rindu Ramai Orang

Rindu mak saya...sudah sebulan sy xbalik uma...argh nk balik...
mak sy dan adeknye bejalan seiring pergi beraya

Rindu budak yang mak saya jage...reduan dan lutfi dan haris juga
haris dan lutfi yang khusyuk tgk laptop

geram pada adek duan yang makin cumil

Rindu kawan-kawan saya..nadiah, tikah, linda, ami, zu, pia, dan budak cs230
CS230 dlm ingatan

tahun 2007 raya beramai2 di umah wawa

Rindu geng2 infosys sy, ieda, syu, diya, shima etc.
last day di infosys

geng infosys second batch y p india

Rindu xrumet KMJ sy
soryla time tu gambar sume amik gune kamera..xder la dlm bentuk softcopy2 ni

Rindu pada Ex-JPK Kolej Delima UITM Shah Alam
geng2 jpk delima y kene p kursus kepimipnan :)

Rindu kawan2 sekolah menengah sy y dulu2..farah, yuki, erry, syida, dan lain di 5 sains1
ni gambar pengawas sebenarnye..hehe..bolela..gmbo sekolah gak ar kn.

Saya juga rindu PH25 di matrikulasi johor tahun 2003/2004
with praktikum mate time mkn2 di melaka

2 comments:

Unknown said...

Xrindu kat saya? hehehe.. sian cik su nih..

nurul azida ahmad said...

haha..nk rindu pe..tiap2 ari jumpe..:)

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!