Carian Berguna

U r Visitor No ::

Thursday, August 20, 2009

Alahai 'MukaBuku'

Case 1 :

Berbentuk YM

Awe : Buzz! Cepat2 p harvest!

OMG OMG! Abes 'kebun' aku! Aduh...

(Sambil Membuka application 'Barn Buddy' di dalam Facebook)

Saya : Mesti ko da curik kn!! hahaha

Awe : P jela tgk, panas dari ladang! hahahaha

(Sah2, bile bukak je die mmg dah curik da..ish ish..xpela..amik la..hahaha)


Case 2 :

Duduk lepak-lepak makan kt Kedai Makan

Saya : Awe, ko tau, En XXXX siap set masa lagi tu nk p mencurik kt kebun org lain! hahaha

Bla bla bla bla....Cite meleret..


Case 3 :

Duduk lepak-lepak mkn kt Ani Sup Utara Bangi pulak

Bakh : Arini aku xmasuk 'dapur' lagi..

Kata beliau pada Seri dan Faliq, saya mendengar aje..Dlm hati "Rajinnyer bakh ni nk masuk dapur ek?"

Seri : Ko ni kedekut la bai, xde pun nk bg Gift ke aku..bla bla bla

Saya hanya rs pelik..Apekah??

Cite punye cite, rupe2nyer application 'Restaurant City'!!

Adoiiiila...aku igt ko betul masuk dapur, rupenyer virtual dapur sajooorrrk..

Case 4 :

Dulu2, Word Challenge game

Saya : Faliq!!! (Sambil sengih-sengih tunjuk peace)

Faliq : Hahaha..Xpe2, satg aku beat ko!

Saya : Ele cubelah..hahaha

(Seee..sy xbgtau ape2 pun, dah tau dah ape bende yang di buat!hahaha)

then bila dia menang

Faliq : Zida, tgk la game word tu...

Sambil tunjuk peace! hahhaah..bunyuks tol la..bende ni pun nk beat kn..

Case 5 :

Jawab kuiz yang merepek meraban dlm Fb.(Masa lepak2 lunch plak ni)

Ni lagi la haru, kekadang meleret habis cite! hahaha


Banyak gak cases berkenaan Fb ni..

Even status pun jd isu seh! hahaha..jgn main2 ..lalalala~
Eein igt tuh..hakhakhak

Ms mula2 'berjinak-jinak' dgn Fb ni, sgt la xbest! Apela, susah la ini la itu la..
Kate Account 'F' lagi satu yang best!
Bila dah lama 'bermain-main' dgn Fb ni, bru la rs keseronokan die,
byk giler application yang kite boleh buat..
Lebih effective la org kate..Antaranya:

* letak notes kat situ xkira la pasal ape, 'karya-karya' tentang hati lalalala~ etc

* boleh tag member kt pic mane yang berkenaan

* chat on9

dan sebagainya yang mungkin dah ramai experience kn.

Sampai En bos bg arahan tang keja pun kt Fb, mcmne tuh? hahaha ..Sila bc di sini..

Perlukah mewajibkan setiap pekerja disini men'create' account fb? tihtih,
Jgn risau En, sy sudah ada! hahaha

psssttt : Fb, fb gak..Koje jangan lupe..hiks..Pesanan kepada diri sendiri..
Hoho, sy bukak bile nk tgk restaurant and kebun ja, tp xde la set time..hahaha

Alahai Facebook, bermacam-macam karenah kn dorg ni..hahaha..
Cuba lihat yang ini jugak
Juga yang ini

Kak suri zda link kak suri punye..heheh..tq~

3 comments:

dd dudu said...

dd lak masih buta fb huk huk

yg game kee kebun kee dapur kee, apekah ituu, dd enggakk tauu

sob sob sob

munyit said...

huhu giler la, aku tak serajin tu la zieda XD

nurul azida ahmad said...

xrajin ko kate? hurmmm...yola sgt...muahaha

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!