Carian Berguna

U r Visitor No ::

Friday, August 14, 2009

Mata Shaye Ni Kenapa?

Lately kelopak mata saya yang belah kanan ni asek bergerak je, mengapakah?
Dr pergi ke Langkawi hinggalah sekarang..Ngk still gerak gedik2 lagi skrg ni..
Risau gak, dulu org kate kalau kelopak mata belah kanan yang gerak mungkin sesuatu yang baik akan berlaku, kalau belah kiri, akan jadi sebaliknya..
Siap google lagi berkenaan ape yang berlaku kepada shaye, google punye google sy baca artikel ni..
ntah betul entah tidak..Kalau di pikirkan, if betul lah belah kanan bende yang baik2 alhamdulillah..
Sepanjang berada kt langkawi banyak yang shaye pk..bende yang baik la..


1) Dapat tahu dr Ofismate pasal Amaran Tsunami kat sana time nk p Langkawi, tapi amaran tu di batalkan, alhamdulillah..

2) .......sekejap, sy pk jap..

3) .......mmmm pk lagi...

hehehe


Kalau di ikutkan artikel yang saya baca, dia kate beroleh keamanan, keamanan mcmne?
Mungkin 'keamanan' dr wabak penyakit H1N1, insyallah, keamanan rumah tangga(saya xkawen lagi ok), hehehe, keamanan sesama kawan,
dan segala yang berlaku harap2nyer aman sentosa sentiasa..Amin..

But bende ni hanya kajian je, org tua pun selalu terlebih pk, insyaAllah xde ape2, pk kn sj ia dr segi sains, tentu berkesan, xsilap saya, saya bc ia ade kaitan ngn STRESS!! Stress apekah? hehehe, itu tidak sy tahu..Tapi jangan la percaya bulat2, insyaAllah xde pape, moga dilindungiNya..Amin

Tgk..still gerak2, mata oh mata..Jangan la nnti org igt saya kenyit mata ke org len plak..Huhu

No comments:

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!