Carian Berguna

U r Visitor No ::

Tuesday, August 4, 2009

Yuyu, Ikan Yu! heheh


Entri ni khas buat LJ aka Ayu..haha
Kenapa LJ? Tanya la Mek Ayu tu ha!
Sy xmahu publisitikan beliau..
Panggil LJ pun da cukup famus di kalangan kami...Hahaha!
LJ, nyanyi satu lagu pliz..Hakhakhak..
"Aku xpercaya, cintaa...C.I.N.T.A!" hahahah
Hmmm die dah xde dah kt ofis ni..Sudah berhijrah ke tempat yang lebih bagus, aku rs...Tahniah yu!

Kenal die time training sm2 kt infosys dulu..Tahun lepas..
Bile igt balik, sebenarnye xdela kamcing sgt time kt India dulu..
Hanya tanya,"Eh ko da siap ke, dah buat dah, tahu x nk buat cmne?"
hahaha..xboleh lupe ok time tu..Sebab kami buat modul yang sm! Modul yang ke3 xsilap..
Lepas tu mungkin jodoh kami, berjumpe pula time kerja sm2 di OAS ni..
Hampir setahun gak la..Dan penah dok serumah, housemate ku juga ni..
Cuma lately ni mentang2 dah ade transport sendiri, nk balik Nilai tu harap maafla..
Kojenyer asek nk balik UIA jek..hahaha..Xboleh nk tinggal UIA kn yuyu? hahaha
Muke aku xnk plak ko tatap ari2, muke org len nk plak ea? hahaha...
Ko tau kn aku maksudkn sape?? hahaha...Yang selalu ko cite yang dah tentunye aku tau sape die! hahaha
Jeng tol la ko yu! Sgt x surprise walaupun ko cube nk mensuprisekan aku..he eh, ape aku ckp ni?! hahaha
Pnjg lak aku cite ek..hahaha

Walau ape sekali pun, tahniah buat ko, sori la xde hadiah kenang-kenangan utk ko seperti mereka2 yang len,
hanya ucapan doa semoga ko maju jaya dlm ape jua yang ko kerja kan ea, halalkan juga makan minum aku sepanjang
kite menjadi housemate yang xberapa lama tu..hakhak...
At least aku tahu mcmne nk mkn tempe grg ngn budu! sedap woo! really miss it babe!
Sedih plak...Jg diri elok2, jangan lupe jenguk kami di sini ye..Rajin2 la mesej,
klu kawen jgn lupe jemput aku! Aku nk tahu gak, sape bakal suami mu itu! Mana tahu,
kt Sapura tu ade yang berkenan! hahaha..Tgk....Aku dah merepek..lalalalala

Ok papai Yu! All d best to you!

Igt x time ni kite ber3 main boling? ahahha..hebat woo ko time tu..haks..:D

5 comments:

Siti Mas Hidayu said...

hahaha zieda....so sweet of you...
aku tak kisah la...janji persahabatan kite tak putus...hoohohoh saye sorang2 sekarang...dikalangan org yang da senior2...i'm junior again...hokhok

nurul azida ahmad said...

hahaha...stylo la beb! blaja bende len plak..
kn best tu...memg course ko dulu kn, ok wat..
rindu kamu la yu, xde geng nk sakat ko lagi! hahahaha

dd dudu said...

ayu dalam gambar tu cam kurus jek ;p

nurul azida ahmad said...

len...dulu len seh, skrg len kn dd...
skrg die gumuk ea? hahahha..kesian...:D

EyEdA said...

g'luc utk ayu
utk zieda juge...
even ak bknlah oas mmber kn..
tp ak infosys colleague ma..
ape sbnrny..
by d way
chaiyo2

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!