Carian Berguna

U r Visitor No ::

Wednesday, June 17, 2009

Biar Kau Pergi

Sambungan - Janji Kasih

Sekarang
aku punya cinta
Berjanji kasih untuk bersama
Terpatri indah cinta selamanya
Rasa bahagia di alam cinta

Namun
terkenang aku pada cinta yang dulu
Berjanji kasih berpisah tak mahu
Berjanji kasih rindukan aku
Rasa pilu di kala sepiku

Kini
kau datang padaku
Menagih janji seperti aku yang dulu
Mengharapkan aku mencintai dirimu
Mengharapkan aku memaafkan kamu

Entah
aku jadi bingung
teringat kisah lalu
aku mahu rindu kan kamu
Terasa bahagia disamping kamu

Wajarkah aku berpaling padamu
menerima kamu jadi temanku
Memberikan aku janji-janji manismu
terleka sebentar dibuai rindu

Namun cepat ku sedar
Aku bukan lagi milikmu
Walaupun aku tahu kamu masih yang dulu

Yang hilang biar berganti
Meninggalkan memori silam yang abadi
Biarlah ia berlalu pergi
Yang pergi biar pergi
Mengharapkan cinta datang lagi
Cinta yang kekal cinta yang abadi

Zieda,
16 Jun 2009

No comments:

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!