Carian Berguna

U r Visitor No ::

Friday, June 26, 2009

Dia Macamana?

Hari rasa sunyi
Kenapa ya?
Hati berkata
Saya inginkan dia
Betul..

Telinga mendengar dia
Kenapa ya?
Hati berkata
Saya mendengar ceritanya
Betul..

Mata melihat dia
Kenapa ya?
Hati berkata
Saya mahu jumpa dia
Betul..

Hidung terbaukan harumannya
Kenapa ya?
Hati berkata
Saya rindukan dia
Betul..

Mulut menyebut namanya
Kenapa ya?
Hati berkata
Saya teringatkan dia
Betul..

Dia macamana?
Nanti saya tanya dia..
Hahahaha :-p

Zieda, 26th June 2009, 5pm

p/s : Hahaha..suka-suki je buatkan? xtema langsung..tihtihtih

Kot suke aku la...aku nk wat ape pun..wakakaka :D

2 comments:

Siti Mas Hidayu said...

Perut rasa laparnya
Kenapa ya?
Hati berkata
Saya mahu makan bersama die
Betul..


^-^ the past can't be change

nurul azida ahmad said...

Mmm...hahahaha...yeke?
jom mkn bersama sy...
awk belanja ea?hahah

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!