Carian Berguna

U r Visitor No ::

Friday, June 12, 2009

Dulu Kamu Sekarang Kamu

Dulu kamu kata panas
Sekarang kamu iya kan saja

Dulu kamu kata tidak mahu
Sekarang kamu mahu

Dulu kamu kata sekejap saja
Sekarang kamu bila kata sekejap bererti sangat lama

Dulu kamu kata tidak
Sekarang kamu kata ya

Dulu kamu lain
Sekarang kamu lagi lain

Mana sebenarnya kamu?
Yang dulu kamu atau sekarang kamu?
Adakah dulu kamu itu benar?
Adakah sekarang kamu itu salah?

Yang pastinya
Dulu atau sekarang kamu hanya kamu yang tahu

Aku?
Aku mahu kamu..

Hasil Nukilan,
Nurul Azida Ahmad
11 Jun 2009 - 6 p.m

2 comments:

no jiejoe no said...

aku tetap yg dlu kini dan masa akan datang!Tajuk nukilan aku!!

nurul azida ahmad said...

Itu yang aku mahu
Kamu yang sama
Kalau benar kamu yang sama buktikan
Supaya aku rasa dekat dgnmu..

Eceh~
hahaha..

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!