Carian Berguna

U r Visitor No ::

Friday, June 12, 2009

Oh Jerebu Rupanya!

Taken at 8.15 a.m this morning

Minggu ini saya datang awal ke ofis..Kenapa awal?
Saya kan pekerja yang baik! haha..Perasaan je lebih..:D

Arini pun seperti biase juga..
Keluar pd awal pg dlm pukul 7.30 pg..
Cuma yang lain adelah keadaan sekeliling..
Selalunyer waktu2 sebegitu sudah terang tiada apa2..
Arini rs lain sgt..
Kata sy kepada Nadia,"Eh kabus ke tu?"
"ha ah la..Kabus..", dia membalas..
"Wah..best ni, mesti sejukkan..hehehe"

Kami pun meneruskan perjalanan..
Tapi cm pelik sepanjang perjalanan itu la kabus xberenti...
"Ni kabus ke Jerebu ni?", nadia menyapa.
"Tu la...musykil2..ntah2 jerebu ni"..

Setelah menghantar ke tempat kejenya, sy ke ofis sy..
Terbaca blog kak Suri tentang Musim Jerebu Lagi..
Hah! Konfem! Jerebu rupenyer!

Adoila rupenyer ade news kt tv ea smlm?Hahah
Saya pun xtau..Xngk tv smlm..Hehehe

Bila cerita pasal Jerebu ni terigt ms first time masuk UiTM..
Xsilap belum smpi seminggu kami belajar di sana..
Musim jerebu sgt la teruk time tu..
Smpi di isytiharkan 'darurat'!
Student2 di benarkan balik sebab Jerebu!
Kami setelah mendapat confirmation dr Hakim aka Ketua Kelas cs230 time tu
Terus kemas2, blah dr kolej, p Seksyen 17, cr tiket naik bus ke kampung halaman masing2!
Hahaha nasib baikla time tu ade 1 ksg untuk balik JB!
Xkire la cmne, nk balik jugak...
Ade yang siap2 pesan hati2 sebab jalan memg xnmpk..

Oh sy sudah bersin2 arini..Alamak..Adekah sy perlu pulang juga???!
Hahaha...Dok je ofis, keje! Lagi bagus..Kalau balik umah lagi pening pala..

Pada kawan2 jaga kesihatan memasing ye...:D

3 comments:

Anonymous said...

JEREBU ler!!menci aku!!!
smalam ptg aku lepak kt dtrb putrajaya.. dr tasik tu x nmpak dh kabel jambatan..
sbelum ni clear j view kt c2.. tp smlm..nmpak kabus + jerebu aje...

nurul azida ahmad said...

hukhukhuk..aku rs smlm cm ok je...
tp memg kurg cntik sikit la view..aku igt mata aku kabur..rupenyer jalan mmg kabur! hahaha

None said...

dari ptg semalam dah jerebu..

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!