Carian Berguna

U r Visitor No ::

Tuesday, June 2, 2009

Cerita Pasal Halimah Jongang Lagi

Saje je letak tajuk entri yang sebegini sebab skrg Halimah Jongang famous giler..hahaha
Cerita kt Astro Prima Ahad yang lepas..
Tgk saje la arini Visitor blog sy mcm da 40++...mcm pelik gak..
(almaklumlah blog sy ni mane femes..biase 2 -3 org je ngk)
Bile tgk traffic feed semua google2 cr pasal Halimah Jongang...
Wah...Berkesan sungguh cerita itu di hati penonton kn...
Dan terhibur juga saya bila tgk cerita itu..Ketawa berlekek ok..hikhik...
Still lg dok bermain di fikiran lagu Halimah Jongang itu..
Tapi bukanla nk menghina org yang sebegitu..Bukan juga mahu mengejek..
Tp cerita itu sgt funny..Hikhik..
Plg best lagu die la....
Korg nk tak dgr lagu die...Korg d/w kt sini ye...

Ok lah...Pape pun sy mau proceed ini tag...Hehe..Tagged by Yuyu aka LJ..Wakaka
Sape LJ? Adekah Liyana Jasmay?Linda Jasmin?Hikhikhiki


kekasih saya adalah :
dia kekasih hatiku...ewah(meremang bulu roma..hahaha) :p

saya sedang mendengar :
lagu Entah dr Afgan

mungkin saya patut :
berfikiran positif dlm ape jua perkara..

saya baru sudah :
berborak2 dgn eein pasal tajuk poem die y terbaru...

beza rakan, kawan dan sahabat:
rakan--> kenalan
kawan--> kawan-kawan
sahabat--> sahabat akrab, susah seng sm2 pikul :D

semua sy syg..muah muah...:-p


saya tidak faham :
dgn ape y sy tidak faham

saya perlu mencari :
error coding sy ni...hehe(da fix da..yay!)

ayat terakhir di katakan kepada saya :
rasenya la....hahaha...(ayat through ym , chating ngn kwn sek..)

makna hidup :
Dunia akhirat

cinta itu :
kdg2 indah, ade psg surutnyer..ewah...

saya paling suka :
ketenangan...(mcm yuyu jugak)

saya akan cuba :
jadi anak y baik, bakal isteri yang baik, pekerja yang baik, hamba Allah y baik dan yang baik2 belaka..

mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan Lah di akhir ayat mereka :
Entah....standard ar beb!

telefon bimbit saya :
digunakan untuk kol n sms sj..:-p

katil saya :
double decker...hehe

soalan bagi saya yang tidak perlu ditanya :
jap eh, pikir.....mmm..jap...still lg pikir...(lu pk la sendiri!)

teknologi adalah :
teknologi maklumat dan sains kuantitatif?(fakulti sy di uitm shah alam :D)


bagaimana saya masak makanan yg saya pandai masak :
mak sy ajar...puas dok jerit, garam letak berape, cukup ke x ni...hehehe..dan bla bla bla

semalam :
ari yang teruk bg sy! kene smn parking! semuanye y teruk smlm...

hari ini :
nk mkn kt Johny's n p kaloke...Yay!

malam ini saya akan :
bersuke ria..

esok pula saya akan :
bekerja seperti sedia kala..:D

saya betul-betul inginkan :
baby! rs cm nk peluk2 nk cium2 skrg ni...duan...akak rindu adek....hukhuk...sob~ sob~

badminton atau futsal :
badminton...sy suke!

karaoke :
dgn kawan2 sy, seri, eein, faliq...best tu...haha

makanan jepun adalah :
bukan makanan malaysia..

bilik yang terang atau gelap :
gelap...best...tutp lampu...

ayat terakhir yang nak anda cakap pada seseorang :
xkire la sesape..maafkanla segala salah dan silap..halalkan makan minum...:-p..hehe

kereta :
JamaLJamaluddin..haha...idea Faliq...My first car..

saya nak tag :
Kak Suri je..Sebab cm rajin je die update blog..hikhik


OK terima Kasih...hehehe:D

No comments:

genting time

genting time
sejenak di genting highland

a lot of thanx

thanx for those who's read my blog
be the best, beat the rest!